V naplánovaném časovém rozmezí proběhly všechny klíčové aktivity. Všechny cíle
projektu byly v pořádku splněny:
V průběhu projektu zajímala realizační tým i zpětná vazba. Vytvořili jsme tedy několik dotazníků, které se zaměřovaly na různé fáze realizace projektu. Například z nich jednoznačně vyplývá, že záměr projektu je veřejností ohodnocen velice pozitivně. Dále jsme zjistili, že pedagogové, kteří pracují s učebnicí Poznejme Flash ji hodnotí velmi kladně.
Z dotazníků, které vyplňovali účastníci nepovinného předmětu OOP vyplývá, že ho vnímají velmi příznivě a cítí se tímto studiem obohaceni. Zajímavý a ryze pozitivní je také preventivní rozměr působení projektu. Žáci, kteří se učí programovat udávají, že počítači věnují ve svém denním rozvrhu přibližně stále stejný čas. Došlo však k posunu v činnostech, od hraní her a komunikaci na sociálních sítích, právě k tvořivé práci, programování a počítačové animaci.
Účastníků workshopu v červnu 2011 jsme se ptali na úroveň Výukových programů Žáci žákům. Následující dva grafy ukazují spokojenost pedagogických pracovníků s obdrženým CD-ROMem a dalšími materiály.
Nejdůležitější ale je, jak naše snažení hodnotí sami žáci. Zde přinášíme výsledky dotazníku, kde se žáci 1. stupně vyjadřovali k využívání Výukových programů Žáci žákům. Dotazník vyplnilo celkem 98 respondentů. Odpovídali na šest otázek. Dotazník prokazuje, že žáci vnímají výsledky projektu jako přínosné a rádi je využívají.