Klíčová aktivita číslo 02


Zajištění vybavení počítačové učebny

Podrobný popis realizace klíčové aktivity

V rámci této aktivity bude třeba zajistit dostatečné vybavení počítačové učebny v takové podobě, aby bylo možné zajistit kvalitní výuku OOP.

V rámci drobného hmotného majetku je třeba pořídit 15 ks PC a 1 ks dataprojektor, které jsou nutné pro realizaci projektu. V rámci nehmotného majetku je třeba pořídit 15 licencí Flash CS3, 5 licencí Dreamweaver 8, 5 licencí Photoshop a 5 licencí Captivate. Pro zajištění řádného chodu učebny je nutné zajistit odbornou instalaci sítě a software, která bude zajištěna dodavatelsky.

Pro potřeby výuky OOP je nutné rovněž pořídit interaktivní tabuli, která bude pořízena z prostředků školy a nebude v tomto projektu zahrnuta do způsobilých výdajů.

Vybavení pro počítačovou učebnu bude pořízeno v období od února do dubna 2009. Této aktivitě bude předcházet výběrové řízení na dodavatele zařízení a vybavení a potřebného softwaru.

Výstup klíčové aktivity

Výstupem bude 1 vybavená učebna pro výuku Objektově orientovaného programování na ZŠ.

 

Souhrnné informace

Kontakty

Partner projektu

Popis projektu

stručný obsah
cíle
zdůvodnění
cílová skupina
rizika
realizace
inovativnost
vazby
vnitřní postupy

Klíčové aktivity

01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11

Fotogalerie

Fotogalerie 2


Úvodní stránka